Firma J.R. Motor Services sprzedaje urządzenie firmy Hartridge do testowania pompowtryskiwaczy piezoelektrycznych VDO (Siemens). Były one stosowane w silnikach 2.0 TDI o mocy 140 i 170 KM, zamontowanych w ok. 2,5 mln sztuk aut marek Audi, Skoda, Seat i VW.
W skład zestawu wchodzą elementy wspólne wykorzystywane do testowania pompowtryskiwaczy, jak: stół, cambox, mocowanie pompowtryskiwacza, obejma zasilania paliwem. Do testowania wtryskiwaczy VDO (Siemens) konieczne są ponadto inne elementy, jak: zespół przeniesienia napędu na pompowtryskiwacz czy zasilacz pompowtryskiwaczy. Istnieje możliwość doposażenia zestawu w przystawkę oscyloskopową, dającą możliwość obserwacji rzeczywistego przebiegu wysokiego ciśnienia w pompowtryskiwaczu. Testowanie pompowtryskiwaczy odbywa się trybie uniwersalnym według metody przyjętej przez producenta pojazdu. Dotychczas nie było na rynku sprzętu do testowania tego typu podzespołów.
W skład zestawu wchodzą elementy wspólne wykorzystywane do testowania pompowtryskiwaczy, jak: stół, cambox, mocowanie pompowtryskiwacza, obejma zasilania paliwem. Do testowania wtryskiwaczy VDO (Siemens) konieczne są ponadto inne elementy, jak: zespół przeniesienia napędu na pompowtryskiwacz czy zasilacz pompowtryskiwaczy. Istnieje możliwość doposażenia zestawu w przystawkę oscyloskopową, dającą możliwość obserwacji rzeczywistego przebiegu wysokiego ciśnienia w pompowtryskiwaczu. Testowanie pompowtryskiwaczy odbywa się trybie uniwersalnym według metody przyjętej przez producenta pojazdu. Dotychczas nie było na rynku sprzętu do testowania tego typu podzespołów.