W nowych samochodach prezentowanych podczas tegorocznego salonu samochodowego w Genewie można było zauważyć technikę i produkty firmy Magneti Marelli. W Fiacie 500L wykorzystano reflektory przednie oraz DRL (Daylight Running Light), układ wydechowy i elementy zawieszenia Magneti Marelli. W tym modelu jest również zautomatyzowana skrzynia biegów Freechoice (na zdjęciu – układ autmatyki). W taką samą skrzynię biegów wyposażony jest również Fiat Panda 0.9 TwinAir Turbo 85 CV Dualogic. W tym samochodzie zastosowano także inne produkty tego producenta, jak: elementy sytemu oświetlenia, centralki sterowania silnikiem, zestawy wskaźników, elementy układu zawieszenia i amortyzatory, elementy układu wydechowego oraz elementy z tworzywa sztucznego (zderzaki, zbiornik paliwa).
Peugeot 208, poza przepustnicami w nowej generacji silników benzynowych 1.0 VTi i 1.2 VTi, został wyposażony w pokładowy system rozrywkowo-informacyjny Magneti Marelli i przenośny modem, który podłączony do sieci CAN może przekazywać informacje dotyczące pojazdu oraz dane nawigacyjne. Citroën wykorzystał w modelu C4 Aircross reflektory halogenowe lub ksenonowe z systemem AFS oraz multimedialny pokładowy system rozrywkowo-informacyjny firmy Magneti Marelli.