Firma Topex zmieniła logo oraz nazwę na Grupa Topex. Zmieniła również identyfikację wizualną dwóch marek produktowych – TOPEX i NEO. Jak zapewniają przedstawiciele Grupy Topex „nowy design narzędzi TOPEX ma łączyć funkcjonalność z atrakcyjnym wzornictwem oraz podkreślać solidną jakość produktów.
Zmiany obejmują także standardy ekspozycyjne oraz opakowania.” Z kolei logotyp marki narzędzi ręcznych NEO, przeznaczonej dla użytkowników profesjonalnych, „został odświeżony tak, by oddać nowoczesność oraz niezawodność jej produktów”. Dodatkowo asortyment marki poszerzono o linię narzędzi dla mechaniki pojazdowej.
Kolejnym krokiem jest wymiana asortymentu. Zakończenie tego procesu, biorąc pod uwagę, że w ofercie Grupy Topex znajduje się ok. 5000 produktów dystrybuowanych do 40 krajów na całym świecie, zaplanowane jest na trzeci kwartał 2014 r.