fb logo

Aktualne wydanie

AMS 01 2024

NOWY KATALOG ZACISKÓW HAMULCOWYCH TRW

 

TRW Automotive Aftermarket ogłosiło publikację nowego katalog zacisków hamulcowych w ramach rozszerzenia swojego programu zacisków hamulcowych o jakości wyposażenia OE, stanowiącego istotny element oferty Corner Module.

 

Wygodny w użytkowaniu katalog, o numerze XDD972C, obejmuje 3000 referencji zacisków,

zarówno nowych jak i regenerowanych, produkowanych z zachowaniem wymagań jakościowych identycznych jak dla wyposażenia oryginalnego. W katalogu w łatwy sposób wyszukamy numer części TRW do danego modelu samochodu oraz znajdziemy zastosowanie części znając jej numer katalogowy. Bez problemu odnajdziemy również numer części TRW znając jej numer OE. Katalog zawiera też szczegółowe zdjęcia części obrazujące system hamulcowy oraz średnicę tłoczka. W celu łatwiejszej identyfikacji i montażu zaciski zaprezentowane są na zdjęciach w kompletach (lewa i prawa strona). Przetłumaczony na 25 języków katalog dostępny jest w formie papierowej oraz elektronicznej, możliwej do pobrania w formacie pdf.

 

 

,,TRW jest projektantem oraz czołowym producentem zacisków do przednich i tylnych hamulców tarczowych na świecie. Firma produkuje najpopularniejsze i cieszące się największym na świecie zaufaniem zaciski typu Colette, mając na koncie ponad 500 mln wyprodukowanych sztuk”, powiedział dyrektor ds. marketingu TRW, Soeren Kristensen.

,,Firma TRW produkuje wszystkie główne części układów hamulcowych. Nasze produkty, poza unikalnym wyglądem cechuje ogromna, oparta na doświadczeniu dokładność projektu i precyzja wykonania każdego elementu.”

,,Od 2008 roku, rozszerzyliśmy naszą ofertę o prawie 30 procent, wzbogacając ją o szereg ciekawych rozwiązań, takich jak: malowane zaciski hamulcowe; zaciski wykonane ze stopów lekkich, np. aluminium; zaciski ze zintegrowanym elektrycznym hamulcem postojowym (EPB) oraz szereg zacisków FBC o wysokiej wydajności, dla szczególnie mocno eksploatowanych pojazdów.”

Dwa z najbardziej innowacyjnych rozwiązań wprowadzonych na przełomie ostatnich lat to zaciski zintegrowane z EPB i niezwykle wydajne zaciski typu FBC.

TRW przoduje na rynku od momentu wprowadzenia do sprzedaży w 2001 roku systemów EPB, montowanych przez kilku głównych producentów pojazdów. Firma dodatkowo umocniła swoją pozycję w roku 2011, wprowadzając na rynek system EPB dla przedniej osi, otwierając tym samym drzwi do zastosowania tej technologii przed szerszym gronem pojazdów. System EPB za sprawą niewielkich modyfikacji może być zintegrowany z zaciskami przedniej osi oraz, po dodaniu niezbędnych podzespołów elektronicznych i oprogramowania, przystosowany do współpracy z ESC.

Zaciski typu FBC to części przystosowane do intensywnej eksploatacji, zaprojektowane w myśl koncepcji zacisku pływającego. Dzięki zwiększonej powierzchni klocka hamulcowego, lekkiej kompozytowej konstrukcji zacisków, układ hamulcowy rozgrzewa się w mniejszym stopniu, zapewniając większą skuteczność hamowania.

Wszystkie zaciski hamulcowe TRW (zarówno nowe jak i regenerowane) opatrzone są trzyletnią gwarancją. Cały asortyment TRW produkowany jest we własnych fabrykach, z zachowaniem ścisłych wytycznych gwarantujących jakość OE. Regenerowane produkty zapewniają jakość nowych części - w czasie produkcji wykorzystywane są fabrycznie nowe tłoczki i akcesoria, a także nanoszone są powierzchnie ochronne identyczne jak w przypadku zacisków nowych. Każdy zacisk poddawany jest kontroli na końcu linii produkcyjnej. Ponadto, tylne zaciski TRW są wcześniej napełniane płynem w celu uniknięcia ewentualnych problemów podczas odpowietrzania układu.

 

Truck Serwis

TRUCK 2023 2

homeWyszukiwarka

mailNewsletter

PassThru

Redakcja „Auto Moto Serwisu” w 2017 roku rozpoczęła cykl publikacji dotyczących PassThru – procedury dostępu online do portali internetowych wybranych producentów pojazdów. Przedstawiamy proces pierwszej rejestracji, diagnostyki pojazdu i programowania sterowników dla poszczególnych marek samochodów.

Czytaj więcej

Prenumerata 2024

3

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem