Monroe® uruchomił nową kampanię marketingową, która ma przypominać użytkownikom oraz pracownikom warsztatów samochodowych, że amortyzatory i części zawieszenia – podobnie jak inne produkty konsumpcyjne – też się zużywają i wymagają wymiany.
Kampania przebiegająca pod hasłem „Wszystko Się Starzeje. Nawet Twoje Amortyzatory” – stawia znak równości pomiędzy zużytymi amortyzatorami a szerokim asortymentem bardziej namacalnych dóbr konsumenckich, które prędzej czy później przejawiają wyraźne symptomy zużycia, tak jak np. banany, buty, skarpetki, opony, a nawet szczoteczki do zębów.
„To nie żaden sekret, że konsumenci często nie zastanawiają się nad stanem swoich amortyzatorów, głównie z tego powodu, że są one ukryte wewnątrz pojazdu. Kampania ‘Wszystko Się Starzeje’ przypomina, że amortyzatory także się zużywają, a gdy tak się stanie, może to zaważyć na bezpieczeństwie pojazdu” – zdradza Alex Gelbcke, Tenneco Vice Prezydent oraz Dyrektor Generalny, Aftermarket EMEA. „Właśnie dlatego jest tak ważne, aby pracownicy warsztatów przeprowadzali częste kontrole układów zawieszenia w każdym pojeździe oraz zalecali wymianę zużytych amortyzatorów po przejechaniu 80 000 kilometrów. ”
Według Gelbcke, nowa kampania będzie obecna w licznych mediach drukowanych
i elektronicznych na terenie całej Europy, uzupełniając w ten sposób szeroki wachlarz materiałów szkoleniowych, technicznych, diagnostycznych oraz edukacji konsumenckiej marki Monroe. „Chcemy zmaksymalizować preferencje użytkowników dla produktów Monroe, zachęcając ich jednocześnie do troski o własne bezpieczeństwo poprzez wykonywanie regularnych przeglądów układów kontroli jazdy.” mówi Gelbcke. „Pomoże to także w nawiązaniu silniejszych relacji pomiędzy właścicielami pojazdów a warsztatami sprzedającymi i instalującymi produkty Monroe.”
Kwestia przeglądów układów kontroli jazdy jest także poruszana podczas mobilnej kampanii „Tenneco w Trasie”, która umożliwia profesjonalistom zapoznanie się z całym wachlarzem najnowocześniejszych rozwiązań z dziedziny kontroli właściwości jazdy, emisji spalin oraz rozwiązań technologicznych dotyczących układów kierowania i zawieszenia.
Aby uzyskać więcej informacji o nowej kampanii Monroe oraz o konieczności wymiany zużytych amortyzatorów, prosimy o kontakt z Państwa dostawcą amortyzatorów marki Monroe lub o odwiedzenie strony www.monroe.com. Więcej informacji
o kampanii „Tenneco w drodze” mogą Państwo znaleźć na stronie www.tennecoontour.eu.
Tenneco to globalna firma produkcyjna o obrotach rzędu 7,4 miliarda dolarów, z siedzibą
w Lake Forest, w stanie Illinois, zatrudniająca około 24 000 pracowników na całym świecie. Tenneco jest jednym z największych na świecie projektantów, producentów oraz dystrybutorów produktów do kontroli emisji spalin i właściwości jazdy oraz systemów dla pojazdów samochodowych oraz ciężarowych na rynkach części oryginalnych oraz rynku części zamiennych. Tenneco oferuje swoje produkty głównie pod następującymi markami: Monroe®, Walker® oraz Clevite®Elastomer.