Dla użytkowników testerów diagnostycznych TEXA w środowiskach CAR i TRUCK uruchomiony został oficjalnie serwis wsparcia technicznego Call Center TEXA. W rzeczywistości działa on na rynku już od kilku lat i obejmuje wsparciem wszystkich użytkowników sprzętu TEXA posiadających aktualne wersje oprogramowań diagnostycznych. Wydłużony okres wdrożenia pozwolił na pełne dostosowanie wsparcia do oczekiwań warsztatów w Polsce.
Call Center udziela informacji związanych z obsługą urządzeń oraz wsparcia podczas diagnostyki i naprawy samochodów osobowych oraz ciężarowych. Infolinia jest dostępna w dni robocze w godzinach 8:30-16:30 pod numerem telefonu 00 48 12 617 05 17 i obsługiwana w języku polskim. Logowanie do systemu odbywa się poprzez podanie indywidualnego kodu dostępu wygenerowanego w systemie TEXA i dostarczonego wcześniej użytkownikom.
Infolinia oferuje kilka sposobów wsparcia w ramach Call Center – rozmowa telefoniczna, kontakt mailowy oraz diagnostyka zdalna i zdalne wsparcie techniczne świadczone za pośrednictwem kanałów elektronicznych. Warunkiem korzystania z serwisu wsparcia telefonicznego jest posiadanie wykupionej aktualizacji rocznej Texpack oraz usługi Tex@info, w skład której wchodzą następujące usługi: Call Center, biuletyny techniczne, wyszukiwanie rozwiązań.