Spółka Hella KGaA Hueck&Co., jeden z największych na świecie dostawców dla przemysłu motoryzacyjnego i jedna z największych w Europie organizacji handlowych rynku aftermarket, dzięki akwizycji iParts, wiodącego, polskiego dystrybutora online części samochodowych zamierza umocnić aktywność w sektorze e-commerce i przyspieszyć w nim przyszłą ekspansję, skupiając się na regionie północnej i wschodniej Europy.
Warszawski iParts oferuje obecnie w swoim sklepie online ponad dwa miliony części samochodowych i posiada ponad 150 tys. zarejestrowanych użytkowników. Miesięcznie sklep ma ponad pół miliona odwiedzin. Spółka osiągała roczne przychody mieszczące się w niższym i średnim przedziale dwucyfrowych kwot milionowych, których główna część pochodzi ze sprzedaży w segmencie B2C.
Hella jest obecna w polskim handlu internetowym od roku 2015 pod marką Ucando. Marka ta osiągnęła już wysoki stopień rozpoznawalności i dużą liczbę klientów. Obie marki internetowe Ucando oraz iParts będą istnieć równolegle.
Źródło: PAP