fb logo

Aktualne wydanie

AMS 01 2024

Scania wspiera klientów

 Alexander Vlascamp, prezes Scania Polska, ubiegły rok określił jako udany. W 2008 r. sprzedano ok. 2400 pojazdów ciężarowych. Niestety, w drugiej połowie roku zamówienia znacznie spadły, a klienci mieli trudności z odbiorem zamówionych wcześniej samochodów.

Zmniejszenie sprzedaży pojazdów w 2009 r. A. Vlascamp przyjmuje ze spokojem:
– Przez 2,5 roku mieliśmy dobrą sprzedaż, teraz schodzimy do normalnego poziomu.
Scania Polska jest w dobrej sytuacji, gdyż ma własną sieć serwisową, która powinna zapewnić przetrwanie w trudnych czasach. Posiadanie własnej sieci sprzedaży ma tę zaletę, że umożliwia zauważenie pierwszych symptomów zmian wcześniej niż zrobią to konkurenci. Przypomnijmy, że Scania ma 30 serwisów, w tym 19 własnych. Nowe serwisy powstały w Płocku, Słupsku i Sandomierzu.
Ciekawą inicjatywą jest finansowe wspomaganie długoletnich klientów firmy.

Truck Serwis

TRUCK 2023 2

homeWyszukiwarka

mailNewsletter

PassThru

Redakcja „Auto Moto Serwisu” w 2017 roku rozpoczęła cykl publikacji dotyczących PassThru – procedury dostępu online do portali internetowych wybranych producentów pojazdów. Przedstawiamy proces pierwszej rejestracji, diagnostyki pojazdu i programowania sterowników dla poszczególnych marek samochodów.

Czytaj więcej

Prenumerata 2024

3

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem