czwartek 24 styczeń 2019

Aktualne wydanie

Drodzy czytelnicy,
AMS 08 2018w branży nadchodzą nieuchronne zmiany. W związku z nowymi ograniczeniami emisji spalin spodziewany jest wzrost udziału w rynku samochodów hybrydowych i elektrycznych, które coraz częściej będą się pojawiać w nieautoryzowanych warsztatach.

 Czytaj więcej>>>

Poradnik Serwisowy 5/2009

Silniki FSI/TSI/TFSI z bezpośrednim wtryskiem benzyny

PS 2009 05

1. WPROWADZENIE

2. DLACZEGO BEZPOŚREDNI WTRYSK PALIWA
2.1. Silniki z rodziny FSI
2.2. Zasada działania silnika FSI

3. STEROWNIK PRACY SILNIKA FSI

4. UKŁAD DOLOTOWY
4.1. Masowy przepływomierz powietrza
4.2. Klapy zawirowań
4.3. Czujniki ciśnienia
4.4. Układ powietrza dodatkowego

5. UKŁAD ZASILANIA
5.1. Obwód niskiego ciśnienia
5.2. Obwód wysokiego ciśnienia
5.3. Wtryskiwacz

6. UKŁAD ZMIENNYCH FAZ ROZRZĄDU

7. UKŁAD CHŁODZENIA

8. UKŁAD SMAROWANIA
8.1. Pompa oleju o zmiennej wydajności
8.2. Zawór sterujący pompą oleju
8.3. Czujniki
8.4. Odpowietrzenie skrzyni korbowej

9. UKŁAD DOŁADOWANIA
9.1. Doładowanie turbosprężarką
9.2. Sprężarka Eatona i turbosprężarka
9.3. Sprężarka Rootsa

10. UKŁAD WYDECHOWY
10.1. Sonda lambda szerokopasmowa
10.2. Sonda lambda dwustanowa
10.3. Czujnik tlenków azotu
10.4. Czujnik temperatury spalin
10.5. Układ recyrkulacji spalin

11. INNE ROZWIĄZANIA

12. INSTALACJE GAZOWE W SILNIKACH FSI

13. DANE TECHNICZNE SILNIKÓW FSI

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem