czwartek 24 styczeń 2019

Aktualne wydanie

Drodzy czytelnicy,
AMS 08 2018w branży nadchodzą nieuchronne zmiany. W związku z nowymi ograniczeniami emisji spalin spodziewany jest wzrost udziału w rynku samochodów hybrydowych i elektrycznych, które coraz częściej będą się pojawiać w nieautoryzowanych warsztatach.

 Czytaj więcej>>>

Poradnik Serwisowy 1/2002

Układy paliwowe 

PS 2002 01

1. Podział układów paliwowych

1.1. SPI – jednopunktowy wtrysk paliwa

1.2. MPI – wielopunktowy wtrysk paliwa

1.3. K – mechaniczny, ciągły wtrysk paliwa

1.4. GDI – bezpośredni wtrysk paliwa

2. Budowa i działanie układów paliwowych

2.1. SPI – jednopunktowy wtrysk paliwa

2.2. MPI – wielopunktowy wtrysk paliwa

2.3. K-Jetronic – mechaniczny, ciągły wtrysk paliwa

2.4. KE-Jetronic – mechaniczno-elektroniczny, ciągły wtrysk paliwa

2.5. GDI – bezpośredni wtrysk paliwa

3. Pompy paliwa

Budowa pomp, sposób czytania charakterystyk, sposób oznaczania przez producentów, przykłady typowych uszkodzeń

4. Wtryskiwacze 

Wpływ niesprawnych wtryskiwaczy na funkcjonowanie silnika, parametry pracy wtryskiwaczy, metody sprawdzania wtryskiwaczy, urządzenia do diagnozowania i obsługi wtryskiwaczy

5. Parametry układu paliwowego

Zakresy norm ciśnień paliw, narzędzia warsztatowe do pomiaru ciśnień paliwa, dokumentacja warsztatowa parametrów układu paliwowego

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem