poniedziałek 25 marzec 2019

Aktualne wydanie

Drodzy czytelnicy,
1 2 2019weszliśmy w nowy rok bogatsi o 531880 nowych samochodów sprzedanych w 2018 r., to o 9,4% więcej nowych aut niż w roku 2017. Średnia wieku sprowadzanych aut to 12 lat, a 43% tych pojazdów ma silnik Diesla. Będzie co naprawiać, warsztatom ani pracy, ani klientów nie zabraknie.

Czytaj więcej>>>

Poradnik Serwisowy 1/2002

Układy paliwowe 

PS 2002 01

1. Podział układów paliwowych

1.1. SPI – jednopunktowy wtrysk paliwa

1.2. MPI – wielopunktowy wtrysk paliwa

1.3. K – mechaniczny, ciągły wtrysk paliwa

1.4. GDI – bezpośredni wtrysk paliwa

2. Budowa i działanie układów paliwowych

2.1. SPI – jednopunktowy wtrysk paliwa

2.2. MPI – wielopunktowy wtrysk paliwa

2.3. K-Jetronic – mechaniczny, ciągły wtrysk paliwa

2.4. KE-Jetronic – mechaniczno-elektroniczny, ciągły wtrysk paliwa

2.5. GDI – bezpośredni wtrysk paliwa

3. Pompy paliwa

Budowa pomp, sposób czytania charakterystyk, sposób oznaczania przez producentów, przykłady typowych uszkodzeń

4. Wtryskiwacze 

Wpływ niesprawnych wtryskiwaczy na funkcjonowanie silnika, parametry pracy wtryskiwaczy, metody sprawdzania wtryskiwaczy, urządzenia do diagnozowania i obsługi wtryskiwaczy

5. Parametry układu paliwowego

Zakresy norm ciśnień paliw, narzędzia warsztatowe do pomiaru ciśnień paliwa, dokumentacja warsztatowa parametrów układu paliwowego

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem